Seronoknya Dapat Duit Raya Awal Shaklee!

¬†Assalamu’alaikum dan selamat berhujung minggu!¬†

Hari ni ili bersiaran dari Balok, ambil peluang bercuti kejap, keluar dari Puncak Alam. Dah lama tak bercuti kat pantai. Rezeki kali ni dapat pergi berjalan. Tapi sempat juga ambil peluang untuk menulis blog demi menjayakan projek #blogmegashaklee. ūüôā

Seperti yang kita semua tahu, tak lama lagi kita akan menyambut Bulan Ramadhan. Dalam masa yang sama, lalu lalang iklan jualan raya juga jualan sempena menyambut Ramadhan. Almaklumlah, lepas Ramadhan mesti lah kita sambut Aidilfitri pula kan. Mesti ada di antara kita yang nak buat persiapan lebih awal agar boleh fokus ibadah pada bulan Ramadhan. 

Dan seperti yang kita tahu juga, tahun 2023 ni, berlaku pertembungan antara Ramadhan, persiapan Aidilfitri dan anak anak nak naik tahun persekolahan yang baru. 

Untuk yang mengalaminya, memang akan rasa ‘keras’ dan ‘perit’ dalam keluar belanja.¬†

Kosnya besar jika tiada sumber pendapatan tambahan. 

Belanja raya, belanja ramadhan, belanja sekolah, berganda ganda duit keluar demi kelangsungan hidup. 

Jadi, ramai yang mula ingin mencari pendapatan tambahan supaya dapat menampung perbelanjaan ini. Banyak kan duit nak pakai ?

1) Belanja baju raya dan persalinan lain untuk diri, ibu bapa, adik beradik dan keluarga 

2) Belanja kuih raya dan juadah hari raya 

3) Duit raya untuk ibu bapa, isteri, keluarga dan saudara mara

4) Duit minyak, duit tol masa nak balik kampung raya nanti 

5) Belanja semasa Ramadhan Рjuadah sahur, moreh dan berbuka 

6) Deko rumah Рcat rumah, renovate rumah, ganti perabot rumah 

7) Belanja untuk buku persekolahan anak anak 

8) Belanja untuk yuran persekolahan anak anak 

9) Belanja untuk kelengkapan persekolahan anak anak seperti alat tulis, pakaian, kasut dan sebagainya.

Untuk keluarga kecil pun dah terasa besar perbelanjaan, apatah lagi mereka yang ada keluarga besar. 

Dalam keadaan yang seperti ini, sangat penting untuk kita menguruskan kewangan dan perbelanjaan sebaiknya. Tidak boros berbelanja. Beli keperluan yang penting dulu. Dalam masa yang sama, usaha untuk menambah pendapatan tambahan supaya dapat bersedia dalam apa juga kemungkinan yang timbul.

Sejak 2015, Ili memulakan bisnes Shaklee. Ili rasa bersyukur sebab melalui bisnes Shaklee, ili dapat membantu menampung perbelanjaan besar ini untuk keluarga Ili. Kadang kadang kita tak sangka kan, bisnes dari rumah, tapi dapat juga duit raya daripada Shaklee. Sama ada sedikit atau banyak, kita tetap dapat membantu mengurangkan bebanan yang dihadapi oleh ketua keluarga iaitu suami.

Alhamdulillah, sepanjang Ili berbisnes Shaklee, Ili sentiasa dapat bonus daripada Shaklee. Tahun ini, pastinya lebih bermakna, sebab inshaAllah, akan dapat duit raya awal daripada Shaklee sebelum Aidilfitri menjelang tiba. 

Ya Allah, betul betul duit raya awal Shaklee ini sangat sangat membantu untuk menampung keperluan kami sekeluarga!

Seronoknya Shaklee ni, sebagai pengguna pun kita boleh dapat bonus, tak terhad kepada mereka yang berbisnes Shaklee saja. Dan memang lebih seronok jika sambil amal produk Shaklee, kita dapat berkongsi kebaikan produk Shaklee kepada orang lain, kemudian dapat menjana pendapatan bersama Shaklee seterusnya dapat sama sama mengajak orang lain pun dapat duit raya dengan Shaklee. 

Bonus Shaklee ni tak terhad waktu raya saja tau. Malah jika kita fokus dan konsisten bisnes Shaklee, kita akan dapat ‘duit raya’ daripada Shaklee setiap bulan!!¬†

Dan yang paling seronok bila berbisnes Shaklee, bonus ataupun ‘duit raya’ ni unlimited!¬†

Kita boleh dapat bonus @ duit raya  2 angka, 3 angka, 5 angka malah 6 angka pun boleh melalui bisnes Shaklee. 

Seronok kan? 

Anggaran kasar Duit Raya yang boleh dapat melalui bisnes Shaklee

Purata pendapatan bulanan yang boleh diperolehi melalui bisnes Shaklee

Jadi untuk anda yang nak dapatkan duit raya awal Shaklee tahun ini, jom bersama Ili kita mulakan bisnes Shaklee.

    РUntuk bermula hanya perlu mendaftar sebagai ahli Shaklee dengan hanya RM35 saja!

    РTak perlu ada modal yang banyak 

    РTak perlu beli stok dalam kuantiti yang banyak 

    РTak perlu pos barang kerana Shaklee yang uruskan setiap penghantaran 

    РProduk yang diyakini selamat, semulajadi dan berkesan

    РJenama yang telah lama bertahan dan dipercayai ramai 

    РProduk Shaklee sentiasa ada keperluan dan demand yang tinggi daripada pelbagai lapisan rakyat Malaysia

    РAda website yang sangat mesra pengguna 

    РSetiap order boleh saja dibuat melalui website Shaklee 

    РBahan iklan, marketing disediakan 

    РKomuniti Bisnes Shaklee yang supportive dan positif

    РYang diperlukan adalah usaha yang gigih, konsisten dalam berusaha, rajin mencari peluang dan yakin dengan rezeki pemberian Allah. 

Untuk memulakan bisnes Shaklee yang mudah ini, anda boleh hubungi Ili di link whatsapp ini ya!

Jom kita sama sama dapatkan duit raya awal dengan bisnes Shaklee!

Ili Raihana Jumali
Shaklee Independent Distributor 
Shaklee Business Leader 


#shakleethrive2023 #shakleetriumph2023
#blogmegashaklee #pengedarshakleepuncakalam #pengedarshakleesaujanautama #pengedarshakleehillparkpuncakalam #pengedarshakleeelmina #pengedarshakleeecograndeur #pengedarshakleesripristana

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *